Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi…
Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi…
Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi…
Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi…
Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi…
Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi…
Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia…
Zintegruj to jedna z usług dodanych FCN. Nie jest ona już dostępna w bieżącej wersji platformy (4.0). Przedstawiona instrukcja ma charakter archiwalny i dotyczy jedynie wersji 3.0 platformy, na…
Zintegruj to jedna z usług dodanych FCN. Nie jest ona już dostępna w bieżącej wersji platformy (4.0). Przedstawiona instrukcja ma charakter archiwalny i dotyczy jedynie wersji 3.0 platformy, na…
Usługa Rejestrator Rozmów umożliwia nagrywanie i przechowywanie rozmów, także tych, prowadzonych w ramach Call Center. Jej zaawansowane możliwości konfiguracji oraz prosta obsługa sprawiają, że jest niezwykle przydatnym rozwiązaniem w…