Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi…
Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi…
Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi…
Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia…
Zintegruj to jedna z usług dodanych FCN. Nie jest ona już dostępna w bieżącej wersji platformy (4.0). Przedstawiona instrukcja ma charakter archiwalny i dotyczy jedynie wersji 3.0 platformy, na…
Zintegruj to jedna z usług dodanych FCN. Nie jest ona już dostępna w bieżącej wersji platformy (4.0). Przedstawiona instrukcja ma charakter archiwalny i dotyczy jedynie wersji 3.0 platformy, na…
Usługa Rejestrator Rozmów umożliwia nagrywanie i przechowywanie rozmów, także tych, prowadzonych w ramach Call Center. Jej zaawansowane możliwości konfiguracji oraz prosta obsługa sprawiają, że jest niezwykle przydatnym rozwiązaniem w…
Usługa Wybierz wewnętrzny umożliwia osobie dzwoniącej połączenie z wybranym numerem wewnętrznym. Klient po automatycznym powitaniu nie musi łączyć się z sekretariatem, wystarczy, że wpisze odpowiedni numer wewnętrzny, by rozpocząć rozmowę…
Usługa Odtwórz Komunikat umożliwia odegranie osobie dzwoniącej dowolnego komunikatu głosowego przed kontynuowaniem połączenia telefonicznego. Komunikat można przygotować z wykorzystaniem syntezatora mowy lub przygotowanych nagrań (mp3, wav). Konfiguracja usługi Odtwórz komunikat przebiega…
Usługa Nagraj Wiadomość działa na zasadzie poczty głosowej. Umożliwia osobie dzwoniącej pozostawienie dowolnej wiadomości głosowej. Wiadomość nie jest przypisana do konkretnego użytkownika, używana jest natomiast w ramach poszczególnych usług dodanych,…