Usługa Wybierz wewnętrzny umożliwia osobie dzwoniącej połączenie z wybranym numerem wewnętrznym. Klient po automatycznym powitaniu nie musi łączyć się z sekretariatem, wystarczy, że wpisze odpowiedni numer wewnętrzny, by rozpocząć rozmowę…
Usługa Nagraj Wiadomość działa na zasadzie poczty głosowej. Umożliwia osobie dzwoniącej pozostawienie dowolnej wiadomości głosowej. Wiadomość nie jest przypisana do konkretnego użytkownika, używana jest natomiast w ramach poszczególnych usług dodanych,…
Usługa Przekieruj umożliwia przełączenie osoby dzwoniącej na dowolny numer telefonu (także numer komórkowy). Rozmowa kierowana jest przez jedno z założonych kont w Panelu FCN. Konfiguracja usługi Przekieruj przebiega w 3 krokach:…
Usługa Wdzwoń się pozwala na wdzwonienie się do FCN i wykonanie połączenia z dowolnego miejsca na świecie po stawkach FCN. Włączając usługę będziesz mógł wdzwonić sie na swoje konto z zewnątrz…
Usługa Autoryzuj umożliwia weryfikację czy osoba dzwoniąca ma prawo uzyskania połączenia lub prawo dostępu do innych usług. Weryfikacja następuje na podstawie numeru osoby dzwoniącej lub wprowadzonego przez nią kodu PIN. Z…
Dzięki usłudze Menu osoba dzwoniąca będzie mogła wybrać jedną spośród dostępnych opcji kontynuacji połączenia. Wybór ten dokonywany jest po wysłuchaniu komunikatu (instrukcji) i wyborze odpowiedniego klawisza na klawiaturze telefonu. Przykładowy komunikat może brzmieć: „Witamy w…
Usługa Znajdź mnie umożliwia przełączenie połączenia osoby dzwoniącej na jedno z kont FCN lub usługę. Przełączanie odbywa się w określonej kolejności, aż do momentu kiedy zostanie odebrane. Usługa ta jest rozszerzeniem…
Usługa Warunek umożliwia przełączenie dzwoniącego w dowolne miejsce w ramach Wirtualnej Centralki lub do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów (warunków). Dzięki zastosowaniu usługi możliwe jest np. przełączanie osób dzwoniących z…
Usługa call center daje m.in. możliwość tzw. kolejkowania połączeń. Tzn, że dzwoniący usłyszy komunikat powitalny oraz informację, że nastąpi połączenie z konsultantem. W przypadku, gdy wszyscy konsultanci prowadzą rozmowę,…